Portal internetowy Diecezji Pelplińskiej
Diecezja
Pelplińska
Baner - Portal internetowy Diecezji Pelplińskiej

Projekty Unijne

ZAPYTANIE OFERTOWE. Świadczenie usługi nadzoru autorskiego w ramach projektu „Bazylika Katedralna w Pelplinie – renowacja i udostępnienie nowej powierzchni wystawienniczej”

Opublikowano: 3 sierpnia 2018


Pelplin, 2 sierpnia 2018 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zadania:

Usługa nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót budowlanych, prac konserwatorskich i określonych środków trwałych w ramach projektu „Bazylika Katedralna w Pelplinie – renowacja i udostępnienie nowej powierzchni wystawienniczej”

  1. Zamawiający
  1. Nazwa, siedziba oraz dane teleadresowe Zamawiającego

Diecezja Pelplińska

ul. Biskupa Dominika 11

83-130 Pelplin

Województwo Pomorskie

e-mail: diecezjapelplin.projektue@gmail.com

  • Tryb udzielenia zamówienia Publicznego

Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru tylko jednej, najkorzystniejszej oferty. Z oferentem, który ją złożył, zostanie podpisana umowa na realizację zadania.   

  • Opis przedmiotu Zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru autorskiego, zgodnie z art. 20 ust. 1, pkt 4 ustawy z dna 7 lipca 1994 r. – prawo budowlane (t.j. Dz.U.2016 poz. 290 ze zm.), nad wykonaniem robót budowlanych, prac konserwatorskich i określonych środków trwałych w ramach projektu „Bazylika Katedralna w Pelplinie – renowacja i udostępnienie nowej powierzchni wystawienniczej”, w szczególności:

  1. stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
  2. uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego,
  3. uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego, w spotkaniach roboczych na terenie budowy organizowanych przez Zamawiającego,
  4. dokonywanie zmian, poprawek, uzupełnień w dokumentacji projektowej, po uzgodnieniu ich z Zamawiającym.
Kod CPV:         71248000-8 
  • Termin realizacji Zamówienia

Planowaną datą rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy. Łączny czas realizacji zmówienia przewidziany jest na okres realizacji robót budowlanych nie dłużej jednak niż do 31 stycznia 2021 roku (planowana data dokonania ostatniego odbioru rzeczowego). Niemniej jednak w przypadku przekroczenia tego terminu Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi do zakończenia robót budowlanych.

Od dnia zakończenia robót budowlanych rozpocznie się okres rękojmi  i gwarancji na wykonanie usługi nadzoru autorskiego i będzie trwał przez okres 24 miesięcy.

  • Warunki udziału w postępowaniu i wykluczenia.

5.1. Warunki ogólne

W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert dysponują osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń.

  • Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków niezbędnych do udziału w postępowaniu

Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń.

  • Sposób weryfikacji spełnienia warunków

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia – nie spełnia.

  • Wykluczenia.

W celu uniknięcia konfliktu interesów z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

  • Warunki płatności

Płatność wynagrodzenia Wykonawcy Nadzoru autorskiego będzie dokonywana w dwóch transzach; I transza po zrealizowaniu co najmniej 50 % zamówienia,  II transza po zakończeniu realizacji zamówienia.

  • Wymogi dotyczące przygotowania ofert
  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
    1. Wymaga się, aby oferta była przygotowana w formie pisemnej, zapewniającej pełną czytelność jej treści.
    1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności.
    1. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi.
    1. Wymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny oraz opatrzone parafą osoby podpisującej ofertę.
    1. Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
    1. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
  • Miejsce oraz termin składania ofert
  1. przesłanie oferty drogą elektroniczną na adres: diecezjapelplin.projektue@gmail.com
  2. Termin składania ofert upływa dnia 13 sierpnia 2018 roku do godz. 12.00
  • Kryterium oceny ofert

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

Nazwa kryteriumWaga
Cena100

Ilość punktów uzyskanych w kryterium cena będzie obliczana zgodnie z wzorem:

ilość punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100, gdzie

Cmin – najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu

Cbad – cena oferty badanej

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie będzie podlegać odrzuceniu i uzyska największą ilość punktów.

  1. Informacje o formalnościach związanych z wyborem oferty
  1. Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego oraz zostanie  przesłana na adres mailowy Wykonawców, którzy złożyli ofertę.
  2. Z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3.
  3.  Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia, kryteriów oceny ofert oraz warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w formie elektronicznej na adres: diecezjapelplin.projektue@gmail.com
  1. Warunki umowy
  1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 3  do niniejszego zapytania.
  2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie:
  3. terminu realizacji umowy, który może ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach (np.: zmiany projektowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych (w szczególności klęski żywiołowe), zaistniałe nieprzewidziane warunki geologiczne, archeologiczne lub terenowe (w szczególności niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne));
  4. powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
  5. zmian kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego,
  6. zmiany zakresu przedmiotu umowy lub rezygnacji z części robót jeżeli będzie to uzasadnione dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub uzyskania założonego efektu,
  7. zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy stawki podatku VAT,
  8. innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego;
  • Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.
  1. Unieważnienie postępowania

Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny na wszystkich etapach postępowania.

  1. Załączniki
  1. Załącznik nr 1 – Wzór oferty.
  2. Załącznik nr 2 – Wzór oświadczenia.
  3. Załącznik nr 3 – Wzór umowy.

Strona korzysta
z plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.